Hirdetés:

A Csapolt Minőség Program keretében júliusban kétszáz, augusztus végéig további 150 vendéglátóhelyen kapnak gondos kiképzést a csaposok. 

Mitől lesz tökéletes a csapolás, és mit kell tudni ahhoz, hogy a vendég a lehető legjobb sört kapja? A leállás után újrainduló Csapolt Minőség Program ezekre a kérdésekre keresi a választ. „Kiemelt célunk volt, hogy a minőségi sörélménnyel, illetve az ahhoz szükséges tudás átadásával hozzájáruljunk a sikeres újranyitáshoz és ahhoz, hogy a vendéglátás újra a minőségi együtt töltött időről szóljon. Július végéig legalább kétszáz, majd augusztusban további 150 partnerünknél segítünk elsajátítani a Dreher, a Kozel és a Pilsner Urquell márka sörcsapolásának művészetét” – mondta Molnár Szabina, a Dreher Sörgyárak országos trade marketing vezetője.

A szezonra való felkészülés jegyében a turisztikailag kiemelt balatoni régióban található partnerek kapcsolódhattak be elsőként a világjárvány okozta leállás után újrainduló programba. A Dreher Sörgyárak által szervezett tudásátadásra épülő program folyamatos, azaz egy-egy vendéglátóegység minden évben megkapja a szükséges oktatást a szakszerű sörkezelésről, a magas szintű csapolásról és csapolóberendezés karbantartásról.

Csapolt Minőség Program
Fotó: Dreher

A megfelelő csapolás különleges fogyasztói élményt nyújt – ezt az alaptételt a fogyasztók véleménye is tökéletesen visszaigazolja. A Dreher tavaly augusztusban készült kutatásából[1] kiderül, hogy a csapolt sört a fogyasztók elsősorban a sör friss csapolása és íze, a felszolgálás, valamint a fogyasztói élmény miatt választják. Ez utóbbi kapcsán a csapolás hangulata, a látvány, az esztétika és maga az „elkészítés” is kiemelten fontos.

[1] Forrás: Kantar Hungary, Exit-store kutatás, 500 fős, kvótás mintavétel, vendéglátó egységeket látogató 18-65 éves sörfogyasztók, 2020. augusztus

Ha tetszett a cikk, további hírekért, érdekességekért kövess minket a Facebookon!
Hirdetes:
Vájling.hu Webáruház