Magyar Labdarúgó Szövetség és a Borsodi Sörgyár egyezségre jutottak, amely értelmében a Borsodi a nemzeti labdarúgó csapat hivatalos sörmárkája lett. Ezt a partnerséget mind a válogatott iránti tisztelet, mind a szurkolók iránti elkötelezettség jelének tekintik, és ez az együttműködés megmutatkozik a Borsodi 2024-es évi arculatában is. A 2024-es futball Európa-bajnokság kapcsán a Borsodi képviseli majd a magyar csapatot. Zsolt Vuleta, a Borsodi vezetője szerint a sör és a futball között hosszú hagyományok húzódnak meg, és büszkék, hogy ismét támogathatják a szövetséget, különösen az idei bajnokság során.
A Borsodi Sörgyár hosszú távú elköteleződést mutat a magyar futball iránt, legyen szó a nemzeti csapatról, profi egyesületekről vagy amatőr klubokról. György Spiegel, a vállalat marketingvezetője kiemelte, hogy mindig azon vannak, hogy olyan partnerkapcsolatokat építsenek, amelyek révén a leginkább támogathatják ügyfeleiket és márkáikat. Megjegyezte, hogy a válogatott és a Borsodi egyaránt növekvő sikernek és népszerűségnek örvendenek. Az együttműködés alatt a Borsodi termékek is új külsőt kapnak, melyek a csapat legemlékezetesebb pillanatait is felidézik a csomagoláson. Az új dizájn megalkotása során a gyár a jogszabályoknak megfelelően csak 25 évesnél idősebb játékosokat ábrázol a termékein és a hozzájuk kapcsolódó kommunikációjukban.
Egy kisfaluból indult, most pedig saját menüt kapott a Mekiben.Dzsúdló – polgári nevén Juhász Marci…
Ki mondta, hogy az egészséges étkezés egyet jelent az ízek feláldozásával? A konyhában rengeteg apró…
Ha Ön Kymco ZX 50 robogót használ, előfordulhat, hogy felmerül a kérdés: hogyan kell rendben…
Van az az érzés, amikor egy nyaralás után úgy érsz haza, hogy „na, most aztán…
Vajon pontosan mennyi alkohol van egy pohár borban, és ez mit jelent a szervezetünkre nézve,…
Hallottál már a lila McDonald’s shake-ről, amiért Amerikában mindenki odavan? Most végre nálunk is elérhető…