Magyar Labdarúgó Szövetség és a Borsodi Sörgyár egyezségre jutottak, amely értelmében a Borsodi a nemzeti labdarúgó csapat hivatalos sörmárkája lett. Ezt a partnerséget mind a válogatott iránti tisztelet, mind a szurkolók iránti elkötelezettség jelének tekintik, és ez az együttműködés megmutatkozik a Borsodi 2024-es évi arculatában is. A 2024-es futball Európa-bajnokság kapcsán a Borsodi képviseli majd a magyar csapatot. Zsolt Vuleta, a Borsodi vezetője szerint a sör és a futball között hosszú hagyományok húzódnak meg, és büszkék, hogy ismét támogathatják a szövetséget, különösen az idei bajnokság során.
A Borsodi Sörgyár hosszú távú elköteleződést mutat a magyar futball iránt, legyen szó a nemzeti csapatról, profi egyesületekről vagy amatőr klubokról. György Spiegel, a vállalat marketingvezetője kiemelte, hogy mindig azon vannak, hogy olyan partnerkapcsolatokat építsenek, amelyek révén a leginkább támogathatják ügyfeleiket és márkáikat. Megjegyezte, hogy a válogatott és a Borsodi egyaránt növekvő sikernek és népszerűségnek örvendenek. Az együttműködés alatt a Borsodi termékek is új külsőt kapnak, melyek a csapat legemlékezetesebb pillanatait is felidézik a csomagoláson. Az új dizájn megalkotása során a gyár a jogszabályoknak megfelelően csak 25 évesnél idősebb játékosokat ábrázol a termékein és a hozzájuk kapcsolódó kommunikációjukban.
Nem csak reggeli. Nem csak ebéd. Ez brunch a Fat Mamában. A brunch Budapesten már…
Ha te is unod már a só-bors-olaj szentháromságát, és szeretnéd, hogy a csirkemell végre ne…
Szereted a ropogós dolgokat? És az édesburgonyát? Na akkor most figyelj. Ezek a sütőben sült…
Az üveg előtetők nemcsak elegáns és modern megjelenést biztosítanak egy épület homlokzatának, hanem praktikus védelmet…
A modern építőipar egyik legnagyobb kihívása a fenntarthatóság. Egyre több beruházó és tervező keresi azokat…
Vannak ételek, amiknél az első falat után már nem kérdés, hogy „maradj még”. Ezek a…