Magyar Labdarúgó Szövetség és a Borsodi Sörgyár egyezségre jutottak, amely értelmében a Borsodi a nemzeti labdarúgó csapat hivatalos sörmárkája lett. Ezt a partnerséget mind a válogatott iránti tisztelet, mind a szurkolók iránti elkötelezettség jelének tekintik, és ez az együttműködés megmutatkozik a Borsodi 2024-es évi arculatában is. A 2024-es futball Európa-bajnokság kapcsán a Borsodi képviseli majd a magyar csapatot. Zsolt Vuleta, a Borsodi vezetője szerint a sör és a futball között hosszú hagyományok húzódnak meg, és büszkék, hogy ismét támogathatják a szövetséget, különösen az idei bajnokság során.
A Borsodi Sörgyár hosszú távú elköteleződést mutat a magyar futball iránt, legyen szó a nemzeti csapatról, profi egyesületekről vagy amatőr klubokról. György Spiegel, a vállalat marketingvezetője kiemelte, hogy mindig azon vannak, hogy olyan partnerkapcsolatokat építsenek, amelyek révén a leginkább támogathatják ügyfeleiket és márkáikat. Megjegyezte, hogy a válogatott és a Borsodi egyaránt növekvő sikernek és népszerűségnek örvendenek. Az együttműködés alatt a Borsodi termékek is új külsőt kapnak, melyek a csapat legemlékezetesebb pillanatait is felidézik a csomagoláson. Az új dizájn megalkotása során a gyár a jogszabályoknak megfelelően csak 25 évesnél idősebb játékosokat ábrázol a termékein és a hozzájuk kapcsolódó kommunikációjukban.
Egy nyári nap, amikor a hőség már elviselhetetlen, egy görögdinnyés smoothie tökéletes választás. Ahogy a…
Egy forró nyári délutánon, amikor a nap perzseli a bőrt és az ember csak egy…
Egyszer volt, hol nem volt, egy kis magyar faluban élt egy fiatal lány, Lili, aki…
Az ALDI Magyarország ebben az évben még több értékesítési lehetőséget biztosít a magyar termelőknek. A…
Ez a sajtos ropogós recept mindig nagy sikert arat a baráti összejöveteleinken. Egy alkalommal, amikor…
Ez a zöldséges quiche recept mindig nagy sikert arat, amikor a családot szeretném elkápráztatni egy…