Categories: HírekItalokKávé

GEORGE CLOONEY OLDALÁN JULIA GARNER ÉS SIMONE ASHLEY

A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner (akit legtöbben az OZARK című sorozatból ismerhetünk) és Simone Ashley (akit a Bridgerton című sorozatban láthattak a nézők). A The Bet (A fogadás) című TV-reklámban George Clooney és Julia Garner egy partin azon versengenek, hogy meg tudják-e tippelni, milyen kávét választ majd egy-egy vendég, miközben bepillantást nyerhetünk a Nespresso Vertuo termékcsalád széles íz- és stíluskínálatába is.

A reklám megtekinthető a Nespresso YouTube-csatornáján, de szeptember 4-étől immár a magyar tévénézők is találkozhatnak vele.

George Clooney így emlékezett vissza a forgatásra: „Remek volt Julia Garnerrel és Simone Ashley-vel dolgozni, mert mindhárman belecsempészhettük a saját személyiségünket a szerepünkbe. Nem szoktam túl komolyan venni magam, ezért aztán nem bántam, hogy kijátszanak, és végül nekem jut a rózsaszínű bukósisak. Szerintem jó móka volt!”

Julia Garner ezt mesélte első Nespresso reklámfilmszerepléséről: „Lélekben mindig is a Nespresso nagykövetének éreztem magam, ezért óriási álmom vált valóra azzal, hogy a márka reklámfilmjében játszhatok, ráadásul két ilyen hihetetlenül tehetséges színésszel. Imádtam a film hangulatát és a vicces forgatókönyvet, amely végig fenntartotta a látszatot, hogy aszerint tippelem meg a vendégek kávéválasztását, hogy milyennek látom őket és a hangulatukat.”

Simone Ashley hozzátette: „Nagyon vidám forgatás volt, rengeteget nevettünk. Imádom a Nespresso TV-reklámjaiban a poénok és az elegancia egyensúlyát, és azt, hogy mindig emlékeztetnek az újrahasznosításra!”

Melanie Brinbaum, a Nespresso márkaigazgatója elmondta: „Az új reklámfilm remekül bemutatja a Vertuo rendszerben rejlő lehetőségeket. Az, hogy az emberek az egyéniségük és pillanatnyi hangulatuk alapján választanak italt, tökéletesen megragadja a Vertuo lényegét, vagyis, hogy minden pillanathoz létezik egy tökéletes kávé.”

 

Hamisítatlan Vertuo kávéélmény: Kávék minden ízléshez és hangulathoz

Rövid espresso-k, ízesített kávék, cold brew stílusú italok, jeges- és funkcionális kávék: több mint harminc különböző Vertuo íz kínál egyetlen gombnyomásra hamisítatlan Nespresso-élményt. A legfinomabb Arabica és Robusta fajtákból összeállított kollekció mindenki számára a választás szabadságát nyújtja, legyen szó bármilyen kávéstílusról. A szezon is számos újdonságot és visszatérő kedvencet tartogat: a Panax ginseng kivonat hozzáadásával készített ízesített dupla espresso, a Vertuo Ginseng Delight, valamint az egyik legnépszerűbb szezonális kedvenc, a Pumpkin Spice Cake például biztosan feldobják a hűvösebb őszi napokat.

A Nespresso a minőségben továbbra sem köt kompromisszumot, és kapszulái – a kávé aromáinak megőrzése mellett a fenntarthatósági szempontoknak is eleget téve – alumíniumból készülnek, amely az egyik legjobban körforgásban tartható (ráadásul végtelenszer újrahasznosítható) alapanyag.

Nyers Marcell

Recent Posts

Bacon Jam – A nyár legsűrűbb ízbombája, amitől minden étel gourmet lesz

Képzeld el a ropogósra sült szalonnát, az édesre karamellizált hagymát, barnacukrot, balzsamecetet és egy kis…

5 nap ago

Dzsúdló és a McDonald’s összeállt – Itt a zenész ikonikus Mekis menüje

Egy kisfaluból indult, most pedig saját menüt kapott a Mekiben.Dzsúdló – polgári nevén Juhász Marci…

2 hét ago

Kímélő receptek ropogós élménnyel – a zsírszegény sütés titkai

Ki mondta, hogy az egészséges étkezés egyet jelent az ízek feláldozásával? A konyhában rengeteg apró…

3 hét ago

Kymco ZX 50 karbantartási tippek

Ha Ön Kymco ZX 50 robogót használ, előfordulhat, hogy felmerül a kérdés: hogyan kell rendben…

4 hét ago

Nyári diétázás – bukásra programozva?

Van az az érzés, amikor egy nyaralás után úgy érsz haza, hogy „na, most aztán…

4 hét ago

Mennyi alkohol van a borban és mikorra ürül ki a szervezetünkből?

Vajon pontosan mennyi alkohol van egy pohár borban, és ez mit jelent a szervezetünkre nézve,…

1 hónap ago