Categories: HírekItalok

Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével

Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A mangó-maracuja ízű, 0,0%-os alkoholmentes és alacsony kalóriatartalmú sör már elérhető a boltokban és vendéglátóhelyeken.

13 évvel ezelőtt mutatta be a Borsodi Sörgyár az első hazai ízesített, alkoholmentes sört, a Borsodi Frisst, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend. 0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és üdítő gyümölcslé keveréke, kizárólag természetes forrásból származó összetevőkkel. A portfólió folyamatosan bővült és idén tavasszal ismét egy új ízzel találkozhatnak a fogyasztók, hiszen megérkezett az alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss 0,0%.

„Tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak és egyre nyitottabbak a különleges, például egzotikus ízek kipróbálására, termékfejlesztéseink során pedig figyelemmel kísérjük és reagálunk a legújabb fogyasztói trendekre. Ennek köszönhetően a Borsodi Friss az ízesített sör kategória egyik legizgalmasabb szereplője és az elmúlt két, kihívásokkal teli évben is stabil piaci részesedést tudott elérni” mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.

A napcsókolta mangó, kiegészítve az ízletes és egzotikus maracujával, igazi trópusi illat- és ízbomba. De az új Borsodi Friss nemcsak különleges ízvilágával hívja fel magára a figyelmet, hanem alacsony kalóriatartalmával is, ráadásul a portfólió többi tagjához hasonlóan kizárólag természetes forrásból származó összetevőkből készül. A Borsodi Sörgyár alkoholmentes termékcsaládjában a citrom, körte-alma ízek mellett négy, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime, görögdinnye-eper és immár mangó-maracuja ízekben.

„Biztosak vagyunk abban, hogy az új, 0,0%-os alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss is tökéletes választás lehet az örök felfedezők és a tudatosabb életmódot kedvelők számára, ha felfrissülésre vágynak egy tavaszi vagy nyári napon” – tette hozzá az új termékkel kapcsolatos várakozások kapcsán Spiegel György.

A Borsodi Friss márkakommunikációja során, ami a már jól ismert, Maradj kíváncsi üzenetekkel folytatódik, mind a márkával, mind a termékekkel kapcsolatos izgalmas érdekességeket tudhatnak meg a fogyasztók.

Az új mangó-maracuja ízű Borsodi Friss országszerte elérhető 0,5l-es dobozos kiszerelésben a Borsodi termékeket árusító boltok polcain és a vendéglátóhelyeken.

Nyers Marcell

Recent Posts

Recession pop 2025 – mi ez, és miért dobja fel a hangulatod válságidőben?

Mikor épp nehézségek között élünk – legyen szó gazdasági bizonytalanságról, inflációról vagy globális konfliktusokról –…

2 nap ago

Sakktábla saláta recept – a legújabb nyári trend, amit látnod és kóstolnod kell!

A gasztronómia világát 2025 nyarán egy meglepően játékos, mégis stílusos ételtrend uralja: a checkerboard saláta,…

2 nap ago

Menopauza és étkezés – miért legyünk egészségközpontúak, nem fogyókúrázók?

A Time magazin érvelése szerint a menopauza túl gyakran jelenik meg diétás kontextusban, ami mentális…

2 nap ago

Sminkeltávolítás 2 perc alatt – női praktika reggelre

Ha a reggeli rohanásban nincs időd arcápolásra, ez a gyors trükk segít frissen kezdeni a…

2 nap ago

Bögre csokis süti fél perces élvezettel

Gondoltad volna, hogy egy mennyei, krémes csokoládés süti elkészíthető mindössze 5 perc alatt? Ez a…

2 nap ago

Miért jó, ha magyar terméket választunk? Most már tudományosan is megéri!

Egy megbízható kis piros-fehér-zöld jelzés a csomagoláson, amit egyre többen keresünk a boltokban – és…

3 nap ago