Categories: HírekItalok

Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével

Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A mangó-maracuja ízű, 0,0%-os alkoholmentes és alacsony kalóriatartalmú sör már elérhető a boltokban és vendéglátóhelyeken.

13 évvel ezelőtt mutatta be a Borsodi Sörgyár az első hazai ízesített, alkoholmentes sört, a Borsodi Frisst, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend. 0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és üdítő gyümölcslé keveréke, kizárólag természetes forrásból származó összetevőkkel. A portfólió folyamatosan bővült és idén tavasszal ismét egy új ízzel találkozhatnak a fogyasztók, hiszen megérkezett az alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss 0,0%.

„Tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak és egyre nyitottabbak a különleges, például egzotikus ízek kipróbálására, termékfejlesztéseink során pedig figyelemmel kísérjük és reagálunk a legújabb fogyasztói trendekre. Ennek köszönhetően a Borsodi Friss az ízesített sör kategória egyik legizgalmasabb szereplője és az elmúlt két, kihívásokkal teli évben is stabil piaci részesedést tudott elérni” mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.

A napcsókolta mangó, kiegészítve az ízletes és egzotikus maracujával, igazi trópusi illat- és ízbomba. De az új Borsodi Friss nemcsak különleges ízvilágával hívja fel magára a figyelmet, hanem alacsony kalóriatartalmával is, ráadásul a portfólió többi tagjához hasonlóan kizárólag természetes forrásból származó összetevőkből készül. A Borsodi Sörgyár alkoholmentes termékcsaládjában a citrom, körte-alma ízek mellett négy, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime, görögdinnye-eper és immár mangó-maracuja ízekben.

„Biztosak vagyunk abban, hogy az új, 0,0%-os alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss is tökéletes választás lehet az örök felfedezők és a tudatosabb életmódot kedvelők számára, ha felfrissülésre vágynak egy tavaszi vagy nyári napon” – tette hozzá az új termékkel kapcsolatos várakozások kapcsán Spiegel György.

A Borsodi Friss márkakommunikációja során, ami a már jól ismert, Maradj kíváncsi üzenetekkel folytatódik, mind a márkával, mind a termékekkel kapcsolatos izgalmas érdekességeket tudhatnak meg a fogyasztók.

Az új mangó-maracuja ízű Borsodi Friss országszerte elérhető 0,5l-es dobozos kiszerelésben a Borsodi termékeket árusító boltok polcain és a vendéglátóhelyeken.

Nyers Marcell
Nyers Marcell

Recent Posts

Torma, ami nem viccel – új ízbomba húsvétra az Univertől!

Az idei húsvét garantáltan könnyeket csal a szemedbe – méghozzá az ízélménytől! Az Univer egy…

1 nap ago

Zöld csoda egy csészében – Miért isszák egyre többen a matcha teát?

Ha eddig csak annyit tudtál a matcháról, hogy valami furcsa zöld por, amit a fiatalok…

2 nap ago

Fedezd fel a Mosóparfüm varázsát: Friss megközelítés a mosóillatok világában

A mosási szerek dinamikus világában a Mosóparfüm kedvenccé vált azok körében, akik friss, tartós illatot…

2 hét ago

A Z generáció szakít az alkohollal? Új trend hódít a fiatalok körében

Az utóbbi években látványosan megváltozott a fiatalok viszonya az alkoholmentes italokhoz. A HEINEKEN és az…

1 hónap ago

Randi a Mekiben? Valentin-napi varázslat a Nyugati téren!

Ha idén valami igazán különleges élményt keresel Valentin-napra, a McDonald’s Nyugati téri étterme egy romantikus…

2 hónap ago

Zuhanykabinos spa-élmény otthon: Pihenés és könnyű desszertek a tökéletes estéhez

A szombat este sokak számára a hétvége legjobb része: ilyenkor van idő kicsit lelassulni, feltöltődni…

4 hónap ago