Categories: HírekItalok

Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével

Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A mangó-maracuja ízű, 0,0%-os alkoholmentes és alacsony kalóriatartalmú sör már elérhető a boltokban és vendéglátóhelyeken.

13 évvel ezelőtt mutatta be a Borsodi Sörgyár az első hazai ízesített, alkoholmentes sört, a Borsodi Frisst, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend. 0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és üdítő gyümölcslé keveréke, kizárólag természetes forrásból származó összetevőkkel. A portfólió folyamatosan bővült és idén tavasszal ismét egy új ízzel találkozhatnak a fogyasztók, hiszen megérkezett az alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss 0,0%.

„Tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak és egyre nyitottabbak a különleges, például egzotikus ízek kipróbálására, termékfejlesztéseink során pedig figyelemmel kísérjük és reagálunk a legújabb fogyasztói trendekre. Ennek köszönhetően a Borsodi Friss az ízesített sör kategória egyik legizgalmasabb szereplője és az elmúlt két, kihívásokkal teli évben is stabil piaci részesedést tudott elérni” mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.

A napcsókolta mangó, kiegészítve az ízletes és egzotikus maracujával, igazi trópusi illat- és ízbomba. De az új Borsodi Friss nemcsak különleges ízvilágával hívja fel magára a figyelmet, hanem alacsony kalóriatartalmával is, ráadásul a portfólió többi tagjához hasonlóan kizárólag természetes forrásból származó összetevőkből készül. A Borsodi Sörgyár alkoholmentes termékcsaládjában a citrom, körte-alma ízek mellett négy, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime, görögdinnye-eper és immár mangó-maracuja ízekben.

„Biztosak vagyunk abban, hogy az új, 0,0%-os alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss is tökéletes választás lehet az örök felfedezők és a tudatosabb életmódot kedvelők számára, ha felfrissülésre vágynak egy tavaszi vagy nyári napon” – tette hozzá az új termékkel kapcsolatos várakozások kapcsán Spiegel György.

A Borsodi Friss márkakommunikációja során, ami a már jól ismert, Maradj kíváncsi üzenetekkel folytatódik, mind a márkával, mind a termékekkel kapcsolatos izgalmas érdekességeket tudhatnak meg a fogyasztók.

Az új mangó-maracuja ízű Borsodi Friss országszerte elérhető 0,5l-es dobozos kiszerelésben a Borsodi termékeket árusító boltok polcain és a vendéglátóhelyeken.

Nyers Marcell

Recent Posts

Több mint fűszer – hogyan segítheti a kurkuma az immunrendszer természetes védelmét?

A konyhában színt, illatot és ízt ad minden ételnek, de a kurkuma ennél jóval többre…

2 hét ago

Így lesz stresszmentes a karácsonyod: ünnepi ételek, amiket már most lefagyaszthatsz

A karácsony nem december 24-én kezdődik. Sokkal előbb. Talán akkor, amikor egy hideg reggelen kinyitod…

3 hét ago

A Merry Little Ex-mas – a Netflix új karácsonyi filmje annyira rossz, hogy az már jó

Vannak filmek, amik azért születnek, hogy elgondolkodtassanak. Aztán vannak karácsonyi filmek, amik csak azért, hogy…

3 hét ago

Az egészség íze és az online gyógyszerrendelés előnyei

Kevés kellemetlenebb dolog van annál, mint amikor betegen az ember elveszíti az ízek és illatok…

4 hét ago

A tenger sója a ginben – megérkezett a Monkey 47 Distiller’s Cut 2025

Felnőtteknek szóló tartalom!A cikk alkoholos italról szól, fogyasztása csak 18 éven felüliek számára ajánlott. Kérjük,…

4 hét ago

Mi a tökéletesen sült csirke titka? A Blaha Chicken Tenders most elárulja

Sült csirkét ennél Budapesten, ami kívül ropogós, belül omlós? A Blaha Chicken Tenders felfedi, mi…

4 hét ago