Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A mangó-maracuja ízű, 0,0%-os alkoholmentes és alacsony kalóriatartalmú sör már elérhető a boltokban és vendéglátóhelyeken.
13 évvel ezelőtt mutatta be a Borsodi Sörgyár az első hazai ízesített, alkoholmentes sört, a Borsodi Frisst, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend. 0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és üdítő gyümölcslé keveréke, kizárólag természetes forrásból származó összetevőkkel. A portfólió folyamatosan bővült és idén tavasszal ismét egy új ízzel találkozhatnak a fogyasztók, hiszen megérkezett az alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss 0,0%.
„Tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak és egyre nyitottabbak a különleges, például egzotikus ízek kipróbálására, termékfejlesztéseink során pedig figyelemmel kísérjük és reagálunk a legújabb fogyasztói trendekre. Ennek köszönhetően a Borsodi Friss az ízesített sör kategória egyik legizgalmasabb szereplője és az elmúlt két, kihívásokkal teli évben is stabil piaci részesedést tudott elérni” – mondta Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A napcsókolta mangó, kiegészítve az ízletes és egzotikus maracujával, igazi trópusi illat- és ízbomba. De az új Borsodi Friss nemcsak különleges ízvilágával hívja fel magára a figyelmet, hanem alacsony kalóriatartalmával is, ráadásul a portfólió többi tagjához hasonlóan kizárólag természetes forrásból származó összetevőkből készül. A Borsodi Sörgyár alkoholmentes termékcsaládjában a citrom, körte-alma ízek mellett négy, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime, görögdinnye-eper és immár mangó-maracuja ízekben.
„Biztosak vagyunk abban, hogy az új, 0,0%-os alkoholmentes, alacsony kalóriatartalmú mangó-maracuja ízű Borsodi Friss is tökéletes választás lehet az örök felfedezők és a tudatosabb életmódot kedvelők számára, ha felfrissülésre vágynak egy tavaszi vagy nyári napon” – tette hozzá az új termékkel kapcsolatos várakozások kapcsán Spiegel György.
A Borsodi Friss márkakommunikációja során, ami a már jól ismert, Maradj kíváncsi üzenetekkel folytatódik, mind a márkával, mind a termékekkel kapcsolatos izgalmas érdekességeket tudhatnak meg a fogyasztók.
Az új mangó-maracuja ízű Borsodi Friss országszerte elérhető 0,5l-es dobozos kiszerelésben a Borsodi termékeket árusító boltok polcain és a vendéglátóhelyeken.
A magyar konyha gazdag ízvilága és hagyományos receptjei világszerte népszerűek, és sokak számára különleges élményt…
Konyhánk berendezésekor nem csak a minőségi anyagokra, a színek harmóniájára kell odafigyelnünk. Ezeken felül ugyanis…
A modern világban, ahol az internetkapcsolat szinte minden tevékenységünk alapja, elengedhetetlen, hogy megbízható és gyors…
A mai világban, ahol az internetkapcsolat az irodai munka alapvető eleme, elengedhetetlen, hogy olyan hálózati…
Bizonyára te is átélted már, hogy egy hosszú nap után hazaérve csak egy kis kikapcsolódásra…
A mai modern otthonokban elengedhetetlen a megbízható és gyors internetkapcsolat, különösen, ha nagy alapterületű helyiségekről…