Peroni nastro azzurro 0%
Mostantól az olasz életérzés magyarországi kedvelőinek sem kell kompromisszumot kötniük, ha tudatos életmódjuk részeként alkoholmentes opciót keresnek: hozzánk is megérkezett az ikonikus Peroni márka alkoholmentes változata.
A tudatos életmód térnyerésével az alkoholmentes sörökre is egyre nagyobb az igény. Az elkövetkezendő 5 évben 8%-os növekedési ráta várható az alkoholmentes sörök piacán, és egyre dinamikusabban növekszik. 2030-ig várhatóan eléri globálisan a 35 milliárd dollár piaci értéket*.
Ez a folyamat természetesen nem csorbíthat a sörök élvezeti értékén: a minőségi alapanyagokra, a szigorú gyártási folyamatokra és a prémium végtermékre fókuszáló gyártók kiemelt hangsúlyt fektetnek arra, hogy az alkohol elhagyása ne csökkentse a sörök nyújtotta ízélményt. Mindez nem véletlen, ugyanis kutatások bizonyítják, hogy a fogyasztók elvárják, hogy alkoholmentes sörük íze és külleme is a lehető legjobban hasonlítson kedvenc alkoholos sörükére.
„Egyrészt azért, hogy ennek a fogyasztói igénynek eleget tegyünk, másrészt pedig azért, hogy 0.0%-os alkoholtartalom mellett is szinte tökéletesen meg tudjuk valósítani a Peroni Nastro Azzurro ízprofilját, jelentős technológiai fejlesztéseket tett a vállalatcsoport. A ‘dealkoholizáló’ folyamatnak köszönhetően képesek vagyunk ugyanazokat a hozzávalókat és eredeti receptet használni, mint amit az alkoholos Peroninál, beleértve a változatlan alsóerjesztésű lagerélesztőt. A termékfejlesztés sikerességét pedig az bizonyítja, hogy a terméktesztelésen a megkérdezettek 90%-a egyetértett abban, hogy a Peroni 0.0% ízélménye megegyezik az anyamárkáéval**” – mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketingmenedzsere.
A Peroni Nastro Azzurro alkoholmentes változata Magyarországon is izgalmas választás lehet azoknak, akik tudatos életmódjuk részeként alkoholmentes opciót keresnek. A Peroni Nastro Azzurro 0.0% termékkel akkor is teljes mértékben meg tudjuk élni a pillanatot, amikor az alkalom vagy a kontextus alkoholmentes sört kíván meg. „Ez nem az alkohol elhagyásáról szól, hanem a szabadságról és a választás lehetőségéről” – tette hozzá Hruska Rita. Az olasz lager alkoholmentes változata már itthon is megtalálható a boltok polcain.
A Peroniról
A márka története 1846-ban indult Vigevano városában, amikor is Francesco Peroni megalapította vállalatát azzal a céllal, hogy Olaszország legnagyobb sörgyártójává váljon. Mára a Peroni sörfőzdéi számos helyen megtalálhatók, többek között Rómában, Bariban és Padovában.
A sörgyár történetében a következő nagyobb állomás 1963, ekkor született meg – korának számos más, a mai napig ismert divat és stílusikonjával együtt – a Peroni Nastro Azzurro.
A Peroni sörgyárakban a termékek ma is a legnagyobb odafigyeléssel és gondossággal készülnek. Az alapanyagok válogatottak, a sörgyár saját malátagyára gondoskodik arról, hogy a legjobb minőségű főzet kerüljön minden egyes palackba.
A márka jelenleg világszerte több mint 70 országban elérhető, Európán kívül például Ausztráliában, Új-Zélandon, az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában is.
Forrás:
*http://uk.businessinsider.com/millennials-gen-z-drag-down-beer-sales-2018-2?r=US&IR=T
**MMR termék- és koncepcióteszt az Egyesült Királyságban, 614-es mintán az Asahi megrendelésére.
A konyhában színt, illatot és ízt ad minden ételnek, de a kurkuma ennél jóval többre…
A karácsony nem december 24-én kezdődik. Sokkal előbb. Talán akkor, amikor egy hideg reggelen kinyitod…
Vannak filmek, amik azért születnek, hogy elgondolkodtassanak. Aztán vannak karácsonyi filmek, amik csak azért, hogy…
Kevés kellemetlenebb dolog van annál, mint amikor betegen az ember elveszíti az ízek és illatok…
Felnőtteknek szóló tartalom!A cikk alkoholos italról szól, fogyasztása csak 18 éven felüliek számára ajánlott. Kérjük,…
Sült csirkét ennél Budapesten, ami kívül ropogós, belül omlós? A Blaha Chicken Tenders felfedi, mi…