Ott hagyta lábnyomát a zeneiparban, a filmiparban, és a közelmúltban az élelmiszer- és italipar felé fordult saját nevével fémjelzett Oreo kiadásával, és most a Dom Pérignon új arcaként jelenik meg Lady Gaga.
Lady Gaga a hét elején jelentette be az együttműködést az Instagramon oldalán, ahol mesélt a Dom Pérignon márkához fűződő viszonyáról. “Dom Pérignont és engem egyaránt a kreatív szabadság igénye vezérel, és örömmel tölt el bennünket a Queendom megosztása”. A Vogue UK-nak adott interjújában Lady Gaga elárulta, hogy a Dom Perignonnal való együttműködéséből származó bevételek jótékonysági szervezetéhez, a Born This Way Alapítványhoz kerülnek majd. Az alapítványt Gaga 2011-ben alapította a édesanyjával; amely célul tűzte ki a fiatalok mentális egészségének támogatását, és együtt dolgozik velük egy egyszerűbb és bátrabb világ létrehozásáért” – írják a Voge oldalán.
Csillag született a pezsgővilágban.
[sc name=”facebook” ]