Naponta átlagosan 79 percet töltenek főzéssel a magyar nők*, így nem véletlen, hogy egy részük állandó időhiánytól szenved. Pedig van…
Mintegy 550 millió forintot fordíthat növekedésére a Greenstic Europe Kft. (Greenstic) az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures befektetésének köszönhetően. A környezetbarát,…
Pálmafák, rózsaszín Cadillacek, véget nem érő nyár, napernyők a fehér homokos tengerparton, ellenállhatatlan jeges italok... A Nespresso a kaliforniai álom…
dén tavasszal nemcsak a természet, hanem az alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% csomagolása is megújul, ráadásul két budapesti megállónak kölcsönöz könnyed…
Ez a nyár hűsítő alkoholos itallal indul a Törley Pezsgőpincészet jóvoltából. A múlt évben 140. születésnapját megünnepelő cég új pezsgőt…
(Sajtóközlemény) A mai digitális korban, ahol a vizuális tartalom uralja az online tájat, a stock fotók a marketingkampányok szerves részévé…
Jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az ALDI vásárlói az áruházak tejtermékhűtőinél. A vállalat az ALDI SÜD csoport többi tagvállalatához…
A lakosság egyharmada kifejezetten figyel a táplálkozására, sőt, saját bevallása szerint tudatosan táplálkozik. Szinte ugyanekkora kör vallotta azt, hogy követ…
Minden harmadik honfitársunk követ valamilyen speciális – azaz például vegetáriánus, tejmentes – étrendet, és a nagy többség egyre inkább tisztában…
A Danone Magyarország Kft. idén is elkészítette azt a reprezentatív kutatását, melynek célja, hogy feltérképezze, mennyire ismert és követett a flexitáriánus…