Egy megbízható kis piros-fehér-zöld jelzés a csomagoláson, amit egyre többen keresünk a boltokban – és nem véletlenül. A Magyar Termék védjegy azt üzeni: hazai alapanyag, hazai munkaerő, jó minőség. És igen, ez ma már számít. Nagyon is.

Miért fontos, ha magyar árut teszek a kosaramba?

Mert ezzel nem csak egy finom lekvárt vagy tisztítószert veszel, hanem magyar családokat támogatsz. 2024-ben a védjegyes termékeket gyártó cégek 48 ezer hazai család megélhetését biztosították. A védjegyet használó vállalkozások 4500 milliárd forint forgalmat generáltak – nem rossz, ugye?

Mire figyeljek a boltban?

A kutatások szerint a vásárlók 90%-a ismeri és keresi a Magyar Termék védjegyet. Sőt, háromból két emberrendszeresen vesz ilyen terméket. És valljuk be, milyen jó érzés hazait tenni a kosarunkba!

Támogatni szeretnéd a helyi gyártókat?

Most még egyszerűbb. Az Auchan például már 126 saját márkás terméken használja a Magyar Termék logót, és egyre több kisvállalkozás kerül be a polcokra a helyi beszállítói programoknak köszönhetően.

Mit mondanak a szakértők?

A védjegy nemcsak marketingfogás – az egyik leghitelesebb hazai minősítés, amit ma egy termék viselhet. És a vásárlók is egyre tudatosabbak: tudják, hogy a hazai termék választása munkahelyeket véd és gazdaságot épít.

Tipp: Ha legközelebb vásárolsz, csak nézd meg a csomagolást. Egy kis piros-fehér-zöld logóval sokat tehetsz másokért – és magadért is.


💚 #válaszdahazait #magyartermék #tudatosvásárlás #nőivásárló #hazaitaszalra

Hirdetés: