Italok

Kávészörnyet zárt dobozba a Monster

Az eddig főleg energiaitalairól ismert Monster ezúttal kávét zárt a dobozaiba. A tripla adag eszpresszót tartalmazó Espresso Monster különösen magas kávétartalmával emelkedik ki a fogyasztásra kész kávék piacáról, amivel garantált energialöketet biztosít a fogyasztók számára.

Az elviteles kávék nem véletlenül örvendenek nagy népszerűségnek főként a városi fiatalok körében. A „Vedd meg most, idd meg később” elvre épülő dobozos kávék kényelmesen fogyaszthatók útközben is, a nyári melegben pedig hűsítőként is szolgálnak. Azonban az azonnali fogyasztásra kész (RTD – Ready-To-Drink) kávékat eddig nem tekinthettük egy csésze főzött eszpresszó igazi alternatívájának, hiszen azok eddig alacsonyabb, általában 1-2 százalék, ritkább esetben maximum 20 százalék kávétartalommal rendelkeztek. A Monster most felrúgta ezt az íratlan szabályt, és legújabb, 39 százalékban kávét tartalmazó termékével durva kávéélményben részesíti fogyasztóit.

Míg a jelenleg piacon lévő RTD kávék általánosságban 25-40 mg koffeintartalommal rendelkeznek a főzött kávék átlagosan 60-70 mg-jával szemben, az Espresso Monster a tripla adag eszpresszónak köszönhetően 150 mg koffeint tartalmaz – vagyis ugyanolyan energetizáló hatással bír, mint egy hagyományos csésze kávé. A magas kávétartalomhoz ráadásul kiemelkedően alacsony kalória- és cukortartalom társul, így az Espresso Monster az egészségtudatos vásárlóknak is ideális választás. Az RTD-kávék piacának meghódítása kifejezetten illeszkedik a Monster arculatába, mivel a márka a profi sportolók és zenészek szponzorálása mellett mindig is a mozgalmas, változatos és izgalmas életvitel nagy támogatója volt – ezt hangsúlyozza a „Dobozba zárt életstílus” szlogenjük is.

[tds_warning]A hazánkban a Coca-Cola HBC Magyarország által forgalmazott Espresso Monster augusztus közepétől két ízben, 250 milliliteres kiszerelésben érhető el a boltok polcain.[/tds_warning]

A népszerű olasz Macchiato kávé által ihletett Espresso Milk tejjel ízesíti az erős tripla eszpresszó kávét, a Vanilla Espresso pedig egy csipetnyi vaníliával dobja fel a 100%-os Arabica szemekből készült kávét. Azonban nemcsak a doboz tartalma vonzza majd a fogyasztókat, hanem az egyedi design is: a doboz oldalán kis történetek olvashatók, a kávé látványát hívogató aranybarna színvilág tükrözi, a Monster logója pedig a hangulatos kávézók stílusát idéző grafikai elemekkel egészül ki.

[sc name=”facebook” ]

Vajling

Recent Posts

Fat Mama brunch – amikor a reggeli és az ebéd összeér egy falatnyi rock’n’rollban

Nem csak reggeli. Nem csak ebéd. Ez brunch a Fat Mamában. A brunch Budapesten már…

2 nap ago

A legfinomabb BBQ csirkemell pác – gyors, házi recept grillezéshez vagy serpenyőhöz

Ha te is unod már a só-bors-olaj szentháromságát, és szeretnéd, hogy a csirkemell végre ne…

6 nap ago

Roppanós édesburgonya falatok. A tökéletes sós nasi egy őszi estéhez

Szereted a ropogós dolgokat? És az édesburgonyát? Na akkor most figyelj. Ezek a sütőben sült…

6 nap ago

Üveg előtetők: tervezési tippek, terhelés, beszerelés

Az üveg előtetők nemcsak elegáns és modern megjelenést biztosítanak egy épület homlokzatának, hanem praktikus védelmet…

6 nap ago

Fenntarthatóság az acélban – tapasztalatok a környezetbarát építési megoldásokban

A modern építőipar egyik legnagyobb kihívása a fenntarthatóság. Egyre több beruházó és tervező keresi azokat…

6 nap ago

Húsgolyók, amik után bárki feleségül kérne

Vannak ételek, amiknél az első falat után már nem kérdés, hogy „maradj még”. Ezek a…

7 nap ago