Italok

Kávészörnyet zárt dobozba a Monster

Az eddig főleg energiaitalairól ismert Monster ezúttal kávét zárt a dobozaiba. A tripla adag eszpresszót tartalmazó Espresso Monster különösen magas kávétartalmával emelkedik ki a fogyasztásra kész kávék piacáról, amivel garantált energialöketet biztosít a fogyasztók számára.

Az elviteles kávék nem véletlenül örvendenek nagy népszerűségnek főként a városi fiatalok körében. A „Vedd meg most, idd meg később” elvre épülő dobozos kávék kényelmesen fogyaszthatók útközben is, a nyári melegben pedig hűsítőként is szolgálnak. Azonban az azonnali fogyasztásra kész (RTD – Ready-To-Drink) kávékat eddig nem tekinthettük egy csésze főzött eszpresszó igazi alternatívájának, hiszen azok eddig alacsonyabb, általában 1-2 százalék, ritkább esetben maximum 20 százalék kávétartalommal rendelkeztek. A Monster most felrúgta ezt az íratlan szabályt, és legújabb, 39 százalékban kávét tartalmazó termékével durva kávéélményben részesíti fogyasztóit.

Míg a jelenleg piacon lévő RTD kávék általánosságban 25-40 mg koffeintartalommal rendelkeznek a főzött kávék átlagosan 60-70 mg-jával szemben, az Espresso Monster a tripla adag eszpresszónak köszönhetően 150 mg koffeint tartalmaz – vagyis ugyanolyan energetizáló hatással bír, mint egy hagyományos csésze kávé. A magas kávétartalomhoz ráadásul kiemelkedően alacsony kalória- és cukortartalom társul, így az Espresso Monster az egészségtudatos vásárlóknak is ideális választás. Az RTD-kávék piacának meghódítása kifejezetten illeszkedik a Monster arculatába, mivel a márka a profi sportolók és zenészek szponzorálása mellett mindig is a mozgalmas, változatos és izgalmas életvitel nagy támogatója volt – ezt hangsúlyozza a „Dobozba zárt életstílus” szlogenjük is.

[tds_warning]A hazánkban a Coca-Cola HBC Magyarország által forgalmazott Espresso Monster augusztus közepétől két ízben, 250 milliliteres kiszerelésben érhető el a boltok polcain.[/tds_warning]

A népszerű olasz Macchiato kávé által ihletett Espresso Milk tejjel ízesíti az erős tripla eszpresszó kávét, a Vanilla Espresso pedig egy csipetnyi vaníliával dobja fel a 100%-os Arabica szemekből készült kávét. Azonban nemcsak a doboz tartalma vonzza majd a fogyasztókat, hanem az egyedi design is: a doboz oldalán kis történetek olvashatók, a kávé látványát hívogató aranybarna színvilág tükrözi, a Monster logója pedig a hangulatos kávézók stílusát idéző grafikai elemekkel egészül ki.

[sc name=”facebook” ]

Vajling

Recent Posts

Recession pop 2025 – mi ez, és miért dobja fel a hangulatod válságidőben?

Mikor épp nehézségek között élünk – legyen szó gazdasági bizonytalanságról, inflációról vagy globális konfliktusokról –…

2 nap ago

Sakktábla saláta recept – a legújabb nyári trend, amit látnod és kóstolnod kell!

A gasztronómia világát 2025 nyarán egy meglepően játékos, mégis stílusos ételtrend uralja: a checkerboard saláta,…

2 nap ago

Menopauza és étkezés – miért legyünk egészségközpontúak, nem fogyókúrázók?

A Time magazin érvelése szerint a menopauza túl gyakran jelenik meg diétás kontextusban, ami mentális…

2 nap ago

Sminkeltávolítás 2 perc alatt – női praktika reggelre

Ha a reggeli rohanásban nincs időd arcápolásra, ez a gyors trükk segít frissen kezdeni a…

2 nap ago

Bögre csokis süti fél perces élvezettel

Gondoltad volna, hogy egy mennyei, krémes csokoládés süti elkészíthető mindössze 5 perc alatt? Ez a…

2 nap ago

Miért jó, ha magyar terméket választunk? Most már tudományosan is megéri!

Egy megbízható kis piros-fehér-zöld jelzés a csomagoláson, amit egyre többen keresünk a boltokban – és…

3 nap ago