Italok

Kávészörnyet zárt dobozba a Monster

Az eddig főleg energiaitalairól ismert Monster ezúttal kávét zárt a dobozaiba. A tripla adag eszpresszót tartalmazó Espresso Monster különösen magas kávétartalmával emelkedik ki a fogyasztásra kész kávék piacáról, amivel garantált energialöketet biztosít a fogyasztók számára.

Az elviteles kávék nem véletlenül örvendenek nagy népszerűségnek főként a városi fiatalok körében. A „Vedd meg most, idd meg később” elvre épülő dobozos kávék kényelmesen fogyaszthatók útközben is, a nyári melegben pedig hűsítőként is szolgálnak. Azonban az azonnali fogyasztásra kész (RTD – Ready-To-Drink) kávékat eddig nem tekinthettük egy csésze főzött eszpresszó igazi alternatívájának, hiszen azok eddig alacsonyabb, általában 1-2 százalék, ritkább esetben maximum 20 százalék kávétartalommal rendelkeztek. A Monster most felrúgta ezt az íratlan szabályt, és legújabb, 39 százalékban kávét tartalmazó termékével durva kávéélményben részesíti fogyasztóit.

Míg a jelenleg piacon lévő RTD kávék általánosságban 25-40 mg koffeintartalommal rendelkeznek a főzött kávék átlagosan 60-70 mg-jával szemben, az Espresso Monster a tripla adag eszpresszónak köszönhetően 150 mg koffeint tartalmaz – vagyis ugyanolyan energetizáló hatással bír, mint egy hagyományos csésze kávé. A magas kávétartalomhoz ráadásul kiemelkedően alacsony kalória- és cukortartalom társul, így az Espresso Monster az egészségtudatos vásárlóknak is ideális választás. Az RTD-kávék piacának meghódítása kifejezetten illeszkedik a Monster arculatába, mivel a márka a profi sportolók és zenészek szponzorálása mellett mindig is a mozgalmas, változatos és izgalmas életvitel nagy támogatója volt – ezt hangsúlyozza a „Dobozba zárt életstílus” szlogenjük is.

[tds_warning]A hazánkban a Coca-Cola HBC Magyarország által forgalmazott Espresso Monster augusztus közepétől két ízben, 250 milliliteres kiszerelésben érhető el a boltok polcain.[/tds_warning]

A népszerű olasz Macchiato kávé által ihletett Espresso Milk tejjel ízesíti az erős tripla eszpresszó kávét, a Vanilla Espresso pedig egy csipetnyi vaníliával dobja fel a 100%-os Arabica szemekből készült kávét. Azonban nemcsak a doboz tartalma vonzza majd a fogyasztókat, hanem az egyedi design is: a doboz oldalán kis történetek olvashatók, a kávé látványát hívogató aranybarna színvilág tükrözi, a Monster logója pedig a hangulatos kávézók stílusát idéző grafikai elemekkel egészül ki.

[sc name=”facebook” ]

Vajling

Recent Posts

Dzsúdló és a McDonald’s összeállt – Itt a zenész ikonikus Mekis menüje

Egy kisfaluból indult, most pedig saját menüt kapott a Mekiben.Dzsúdló – polgári nevén Juhász Marci…

6 nap ago

Kímélő receptek ropogós élménnyel – a zsírszegény sütés titkai

Ki mondta, hogy az egészséges étkezés egyet jelent az ízek feláldozásával? A konyhában rengeteg apró…

2 hét ago

Kymco ZX 50 karbantartási tippek

Ha Ön Kymco ZX 50 robogót használ, előfordulhat, hogy felmerül a kérdés: hogyan kell rendben…

3 hét ago

Nyári diétázás – bukásra programozva?

Van az az érzés, amikor egy nyaralás után úgy érsz haza, hogy „na, most aztán…

3 hét ago

Mennyi alkohol van a borban és mikorra ürül ki a szervezetünkből?

Vajon pontosan mennyi alkohol van egy pohár borban, és ez mit jelent a szervezetünkre nézve,…

4 hét ago

Megérkezett Magyarországra a McDonald’s legendás Grimace Shake – Te kipróbálnád a lila őrületet?

Hallottál már a lila McDonald’s shake-ről, amiért Amerikában mindenki odavan? Most végre nálunk is elérhető…

4 hét ago