Categories: Italok

Kávészörnyet zárt dobozba a Monster

Az eddig főleg energiaitalairól ismert Monster ezúttal kávét zárt a dobozaiba. A tripla adag eszpresszót tartalmazó Espresso Monster különösen magas kávétartalmával emelkedik ki a fogyasztásra kész kávék piacáról, amivel garantált energialöketet biztosít a fogyasztók számára.

Az elviteles kávék nem véletlenül örvendenek nagy népszerűségnek főként a városi fiatalok körében. A „Vedd meg most, idd meg később” elvre épülő dobozos kávék kényelmesen fogyaszthatók útközben is, a nyári melegben pedig hűsítőként is szolgálnak. Azonban az azonnali fogyasztásra kész (RTD – Ready-To-Drink) kávékat eddig nem tekinthettük egy csésze főzött eszpresszó igazi alternatívájának, hiszen azok eddig alacsonyabb, általában 1-2 százalék, ritkább esetben maximum 20 százalék kávétartalommal rendelkeztek. A Monster most felrúgta ezt az íratlan szabályt, és legújabb, 39 százalékban kávét tartalmazó termékével durva kávéélményben részesíti fogyasztóit.

Míg a jelenleg piacon lévő RTD kávék általánosságban 25-40 mg koffeintartalommal rendelkeznek a főzött kávék átlagosan 60-70 mg-jával szemben, az Espresso Monster a tripla adag eszpresszónak köszönhetően 150 mg koffeint tartalmaz – vagyis ugyanolyan energetizáló hatással bír, mint egy hagyományos csésze kávé. A magas kávétartalomhoz ráadásul kiemelkedően alacsony kalória- és cukortartalom társul, így az Espresso Monster az egészségtudatos vásárlóknak is ideális választás. Az RTD-kávék piacának meghódítása kifejezetten illeszkedik a Monster arculatába, mivel a márka a profi sportolók és zenészek szponzorálása mellett mindig is a mozgalmas, változatos és izgalmas életvitel nagy támogatója volt – ezt hangsúlyozza a „Dobozba zárt életstílus” szlogenjük is.

[tds_warning]A hazánkban a Coca-Cola HBC Magyarország által forgalmazott Espresso Monster augusztus közepétől két ízben, 250 milliliteres kiszerelésben érhető el a boltok polcain.[/tds_warning]

A népszerű olasz Macchiato kávé által ihletett Espresso Milk tejjel ízesíti az erős tripla eszpresszó kávét, a Vanilla Espresso pedig egy csipetnyi vaníliával dobja fel a 100%-os Arabica szemekből készült kávét. Azonban nemcsak a doboz tartalma vonzza majd a fogyasztókat, hanem az egyedi design is: a doboz oldalán kis történetek olvashatók, a kávé látványát hívogató aranybarna színvilág tükrözi, a Monster logója pedig a hangulatos kávézók stílusát idéző grafikai elemekkel egészül ki.

[sc name=”facebook” ]

Vajling
Vajling

Recent Posts

Michelin-csillagos élmények egy koppintásra – az Apple Maps új funkciója tényleg megkönnyíti az életünket?

Képzeld el ezt, hogy egy ismeretlen városban sétálsz, megéhezel, de nem akarsz turistacsapdába sétálni. Előveszed a…

4 nap ago

Nyomj egy gombot – és máris a nyár közepén vagy!

Emlékszel a kilencvenes évekre? VHS a tékából, pasztellszínű görkorcsolya, Spice Girls kazetta a walkmanben, és…

5 nap ago

A titok a szószban rejlik – így készül az igazi Kansas City BBQ szósz otthon

Van egy illat, ami bármilyen időjárásban nyarat varázsol a levegőbe: a lassan karamellizálódó BBQ szószé.…

2 hét ago

Mire figyelj, ha éjszaka vagy hajnalban indul a géped?

A hajnali és késő esti repülőjáratok nem ritkák – sőt, sokan tudatosan választanak ezek közül,…

2 hét ago

Sport és Havita kollagén – Tényleg gyorsítja a regenerációt?

Egy intenzív edzés után természetes, hogy szervezetünk fáradt, izmaink, ízületeink pedig regenerációra szorulnak. Sportolóként vagy…

2 hét ago

Hogyan néz ki általánosságban egy generáltervezési folyamat?

A generáltervezési folyamat az építészeti és mérnöki tervezés szinergiáját jelenti. Az összhang és az egymásra…

2 hét ago