Categories: Italok

Kávészörnyet zárt dobozba a Monster

Az eddig főleg energiaitalairól ismert Monster ezúttal kávét zárt a dobozaiba. A tripla adag eszpresszót tartalmazó Espresso Monster különösen magas kávétartalmával emelkedik ki a fogyasztásra kész kávék piacáról, amivel garantált energialöketet biztosít a fogyasztók számára.

Az elviteles kávék nem véletlenül örvendenek nagy népszerűségnek főként a városi fiatalok körében. A „Vedd meg most, idd meg később” elvre épülő dobozos kávék kényelmesen fogyaszthatók útközben is, a nyári melegben pedig hűsítőként is szolgálnak. Azonban az azonnali fogyasztásra kész (RTD – Ready-To-Drink) kávékat eddig nem tekinthettük egy csésze főzött eszpresszó igazi alternatívájának, hiszen azok eddig alacsonyabb, általában 1-2 százalék, ritkább esetben maximum 20 százalék kávétartalommal rendelkeztek. A Monster most felrúgta ezt az íratlan szabályt, és legújabb, 39 százalékban kávét tartalmazó termékével durva kávéélményben részesíti fogyasztóit.

Míg a jelenleg piacon lévő RTD kávék általánosságban 25-40 mg koffeintartalommal rendelkeznek a főzött kávék átlagosan 60-70 mg-jával szemben, az Espresso Monster a tripla adag eszpresszónak köszönhetően 150 mg koffeint tartalmaz – vagyis ugyanolyan energetizáló hatással bír, mint egy hagyományos csésze kávé. A magas kávétartalomhoz ráadásul kiemelkedően alacsony kalória- és cukortartalom társul, így az Espresso Monster az egészségtudatos vásárlóknak is ideális választás. Az RTD-kávék piacának meghódítása kifejezetten illeszkedik a Monster arculatába, mivel a márka a profi sportolók és zenészek szponzorálása mellett mindig is a mozgalmas, változatos és izgalmas életvitel nagy támogatója volt – ezt hangsúlyozza a „Dobozba zárt életstílus” szlogenjük is.

[tds_warning]A hazánkban a Coca-Cola HBC Magyarország által forgalmazott Espresso Monster augusztus közepétől két ízben, 250 milliliteres kiszerelésben érhető el a boltok polcain.[/tds_warning]

A népszerű olasz Macchiato kávé által ihletett Espresso Milk tejjel ízesíti az erős tripla eszpresszó kávét, a Vanilla Espresso pedig egy csipetnyi vaníliával dobja fel a 100%-os Arabica szemekből készült kávét. Azonban nemcsak a doboz tartalma vonzza majd a fogyasztókat, hanem az egyedi design is: a doboz oldalán kis történetek olvashatók, a kávé látványát hívogató aranybarna színvilág tükrözi, a Monster logója pedig a hangulatos kávézók stílusát idéző grafikai elemekkel egészül ki.

[sc name=”facebook” ]

Vajling
Vajling

Recent Posts

Hagyományos magyar receptek, amelyeket érdemes otthon kipróbálni

A magyar konyha gazdag ízvilága és hagyományos receptjei világszerte népszerűek, és sokak számára különleges élményt…

2 hét ago

Konyhaberendezés a hatékony főzéshez

Konyhánk berendezésekor nem csak a minőségi anyagokra, a színek harmóniájára kell odafigyelnünk. Ezeken felül ugyanis…

4 hét ago

TP-Link Deco Mesh XE75: Az új generációs hálózat otthon és irodában

A modern világban, ahol az internetkapcsolat szinte minden tevékenységünk alapja, elengedhetetlen, hogy megbízható és gyors…

1 hónap ago

TP-Link Deco BE65: A hálózatok új szintje otthon és irodában

A mai világban, ahol az internetkapcsolat az irodai munka alapvető eleme, elengedhetetlen, hogy olyan hálózati…

1 hónap ago

TP-Link Deco X10: Az otthoni Mesh Wi-Fi új korszaka

Bizonyára te is átélted már, hogy egy hosszú nap után hazaérve csak egy kis kikapcsolódásra…

1 hónap ago

TP-LINK DECO X60: A TÁGAS OTTHONOK IDEÁLIS MESH MEGOLDÁSA

A mai modern otthonokban elengedhetetlen a megbízható és gyors internetkapcsolat, különösen, ha nagy alapterületű helyiségekről…

1 hónap ago