Az eddig főleg energiaitalairól ismert Monster ezúttal kávét zárt a dobozaiba. A tripla adag eszpresszót tartalmazó Espresso Monster különösen magas kávétartalmával emelkedik ki a fogyasztásra kész kávék piacáról, amivel garantált energialöketet biztosít a fogyasztók számára.
Az elviteles kávék nem véletlenül örvendenek nagy népszerűségnek főként a városi fiatalok körében. A „Vedd meg most, idd meg később” elvre épülő dobozos kávék kényelmesen fogyaszthatók útközben is, a nyári melegben pedig hűsítőként is szolgálnak. Azonban az azonnali fogyasztásra kész (RTD – Ready-To-Drink) kávékat eddig nem tekinthettük egy csésze főzött eszpresszó igazi alternatívájának, hiszen azok eddig alacsonyabb, általában 1-2 százalék, ritkább esetben maximum 20 százalék kávétartalommal rendelkeztek. A Monster most felrúgta ezt az íratlan szabályt, és legújabb, 39 százalékban kávét tartalmazó termékével durva kávéélményben részesíti fogyasztóit.
Míg a jelenleg piacon lévő RTD kávék általánosságban 25-40 mg koffeintartalommal rendelkeznek a főzött kávék átlagosan 60-70 mg-jával szemben, az Espresso Monster a tripla adag eszpresszónak köszönhetően 150 mg koffeint tartalmaz – vagyis ugyanolyan energetizáló hatással bír, mint egy hagyományos csésze kávé. A magas kávétartalomhoz ráadásul kiemelkedően alacsony kalória- és cukortartalom társul, így az Espresso Monster az egészségtudatos vásárlóknak is ideális választás. Az RTD-kávék piacának meghódítása kifejezetten illeszkedik a Monster arculatába, mivel a márka a profi sportolók és zenészek szponzorálása mellett mindig is a mozgalmas, változatos és izgalmas életvitel nagy támogatója volt – ezt hangsúlyozza a „Dobozba zárt életstílus” szlogenjük is.
[tds_warning]A hazánkban a Coca-Cola HBC Magyarország által forgalmazott Espresso Monster augusztus közepétől két ízben, 250 milliliteres kiszerelésben érhető el a boltok polcain.[/tds_warning]
A népszerű olasz Macchiato kávé által ihletett Espresso Milk tejjel ízesíti az erős tripla eszpresszó kávét, a Vanilla Espresso pedig egy csipetnyi vaníliával dobja fel a 100%-os Arabica szemekből készült kávét. Azonban nemcsak a doboz tartalma vonzza majd a fogyasztókat, hanem az egyedi design is: a doboz oldalán kis történetek olvashatók, a kávé látványát hívogató aranybarna színvilág tükrözi, a Monster logója pedig a hangulatos kávézók stílusát idéző grafikai elemekkel egészül ki.
[sc name=”facebook” ]
A konyhában színt, illatot és ízt ad minden ételnek, de a kurkuma ennél jóval többre…
A karácsony nem december 24-én kezdődik. Sokkal előbb. Talán akkor, amikor egy hideg reggelen kinyitod…
Vannak filmek, amik azért születnek, hogy elgondolkodtassanak. Aztán vannak karácsonyi filmek, amik csak azért, hogy…
Kevés kellemetlenebb dolog van annál, mint amikor betegen az ember elveszíti az ízek és illatok…
Felnőtteknek szóló tartalom!A cikk alkoholos italról szól, fogyasztása csak 18 éven felüliek számára ajánlott. Kérjük,…
Sült csirkét ennél Budapesten, ami kívül ropogós, belül omlós? A Blaha Chicken Tenders felfedi, mi…