Idén újabb ízzel bővül a Dreher 24 alkoholmentes termékcsalád, a citrom, gránátalma és pomelo-grapefruit ízesítés mellett ezentúl meggy-szeder változat is elérhető.
Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan tágul. A Nielsen felmérése szerint a teljes kiskereskedelmi sörpiac 4,6%-át adják az ízesített sörök, ez az arány pedig folyamatosan nő. A Dreher 24 márka célja az, hogy minél több alkoholmentes sör alternatívát kínáljon a fogyasztóinak. Ezért 2020-ban az ízvariánsok portfóliója tovább bővül a Dreher 24 meggy-szeder ízesítésű alkoholmentes sörrel, melynek frissítő ízét a két fanyar gyümölcs ízének párosítása adja meg. A többi ízesített variánshoz hasonlóan az új íz is 0,0% alkoholtartalmú.
Vannak persze, akik szerint ezek az ízesített sörök valójában nem is sörök, de mi nagyon szeretjük egy-egy napos délelőttön a teraszon elkortyolgatni őket. És annak köszönhetően, hogy az alkoholtartalmuk 0%, ezt bátran meg is tehetjük munkaidőben, vagy akkor, ha épp autóval kell hazamennünk egy kerti partiról, baráti összejövetelről.
A Dreher Sörgyárak pedig hozzánk hasonlóan valóban elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 11 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja, hogy a vállalat alkoholmentes alternatívákat is kínál fogyasztóinak.
Mikor épp nehézségek között élünk – legyen szó gazdasági bizonytalanságról, inflációról vagy globális konfliktusokról –…
A gasztronómia világát 2025 nyarán egy meglepően játékos, mégis stílusos ételtrend uralja: a checkerboard saláta,…
A Time magazin érvelése szerint a menopauza túl gyakran jelenik meg diétás kontextusban, ami mentális…
Ha a reggeli rohanásban nincs időd arcápolásra, ez a gyors trükk segít frissen kezdeni a…
Gondoltad volna, hogy egy mennyei, krémes csokoládés süti elkészíthető mindössze 5 perc alatt? Ez a…
Egy megbízható kis piros-fehér-zöld jelzés a csomagoláson, amit egyre többen keresünk a boltokban – és…