Egy kisfaluból indult, most pedig saját menüt kapott a Mekiben.
Dzsúdló – polgári nevén Juhász Marci – a Z-generáció egyik legkarakteresebb előadója lett az új sztár, aki bekerült a McDonald’s globális kampányába. A világszerte futó „celeb menük” sorozat hazai fejezetében most Dzsúdló Mekis kedvence kapja a főszerepet.

Hírességek és a Meki – globális trend, hazai ízekkel

Travis Scott, Cardi B, Mariah Carey – csak néhány név azok közül, akik saját menüt kaptak a McDonald’s-nál. A magyar McDonald’s sem maradt le: eddig Szoboszlai Dominik és a TheVR influencer páros menüje került fel az étlapra. Most azonban jött valaki, aki nem csak zenében, hanem stílusban is külön utat jár.

Dzsúdló menüje – retró, magyaros, mégis friss

A menü pontosan olyan, mint maga az előadó: formabontó, mégis hagyománytisztelő.
Ez került bele:

  • Sertés McFarm® szendvics – ikonikus, hazai fejlesztésű Meki szendvics
  • Camembertes sajtfalatok – magyar gyártásból, retro ízvilággal
  • Tejfölös-fokhagymás szósz – klasszikus, de extra
  • Sprite Zero – Dzsúdló kedvenc itala
  • Sültkrumpli – naná!

A McFarm szendvicset egyébként a 2000-es években fejlesztették ki Magyarországon, és később több európai piacon is bevezették – ez most újra reflektorfénybe kerül, köszönhetően Dzsúdlónak.

A menü mögötti kreatív világról

Dzsúdló nemcsak az ízeket választotta, aktívan részt vett a menü dizájnjában is. A csomagoláson megjelenő karakterrajzok, vizuális elemek, sőt még a kampány narrációja is az ő látásmódját tükrözik. A kampány alatt hallható zene is az új dalának részlete – teljes egészében majd csak augusztus végén jelenik meg.

A videót Horváth Viktor rendezi, az Amerikában élő, elismert magyar zenei rendező, akivel Dzsúdló és csapata már régóta szeretett volna együtt dolgozni.

QR kód, extra tartalom, nosztalgiafaktor

A menühöz jár egy QR kódos matrica is – ezt beolvasva a rajongók egy játékos videóinterjút láthatnak Dzsúdlóval, amiben gyerekkori Mekis élményeiről is mesél.

„Gyerekkoromban mindig a miskolci Mekibe akartam menni. Nem mindig hagyták a szüleim, de amikor igen, az felejthetetlen volt. Gimi alatt meg már szinte törzshelyünk volt. Ezért is különleges nekem ez a kampány – a Meki számomra a nosztalgikus retró, ami újra és újra meg tud újulni.” – meséli a zenész.

A sztori folytatódik – szeptemberben jönnek az extra meglepetések

A kampány nem ér véget a menü bevezetésével. Dzsúdló és a McDonald’s újabb közös projekteken dolgozik, amelyek szeptemberben kerülnek napvilágra. Annyit már most lehet tudni, hogy több kreatív ajándék és különleges élmény is várja a rajongókat – köztük valami, ami szorosan kapcsolódik a Sertés McFarm szendvicshez is.

Ez a menü nem csak egy étel – egy üzenet a generációnak, hogy retró is lehet menő, a mainstream is lehet stílusos.
Dzsúdló Mekis kedvence már elérhető az éttermekben – kóstold meg, és csomagold ki a sztorit is hozzá.

Hirdetés: