A Miller és a Beatport együttműködésének köszönhetően Magyarországra is megérkezett a Miller Mix nemzetközi kampánya. Ez a világszerte hat helyszínt érintő kezdeményezés hazánkban egy nagyszabású augusztusi zenei eseménnyel, tehetségkutató pályázattal és videósorozattal ünnepli a márka és az elektronikus zene kapcsolatát.
Idén nyáron a Miller Genuine Draft a Miller Mix kampány keretében összehozza az elektronikus zene nagyágyúit és a jövő tehetségeit. A kampány hat helyszínen – Isztambulban, Budapesten, Fokvárosban, Sydneyben, Tbilisziben és Almatiban – kínál felejthetetlen élményeket a zenekedvelők számára. Budapestre is ellátogat a Gioli&Assia olasz zenei duó, az elektronikus zene egyik legizgalmasabb formációja.
Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint „az idei kezdeményezés ismét testközelbe hozza az ‘It’s Miller Time’ életérzést, az önfeledt szórakozás örömét, és mélyíteni kívánjuk a márka és a zene kapcsolatát. Felhívjuk a figyelmet az elektronikus zene új generációjára, és bemutatkozási lehetőséget biztosítunk a jövő tehetségeinek.”
A Miller Mix a Beatport Grouppal együttműködésben jött létre, amely több mint két évtizede támogatja az elektronikus zenei szcéna feltörekvő és élvonalbeli DJ-it és producereit termékeivel és szolgáltatásaival.
A kampány nem csupán zenei eseménnyel vonja be a közönséget, hanem inspirációt és támogatást is nyújt. A hat országban egy-egy nyílt pályázat keretében küldhetik be a feltörekvő művészek eredeti zeneműveiket. A szakmai zsűri és a közösség szavazatai alapján választják ki a nyerteseket. A hat győztes felléphet a Miller Mix helyi zárórendezvényén, és fejenként több mint 5000 euró értékű juttatáscsomagot kapnak a Beatporttól.
A Miller Mix kezdeményezés része egy dokumentumsorozat is, amely a helyi művészek és a városlakók egyedi történeteit mutatja be, és rávilágít az események mögött álló városok gazdag kultúrájára.
A hazai kampány csúcspontja egy különleges zenei esemény lesz augusztus 31-én a Vajdahunyad Várában. Itt mutatkozhat be a pályázat magyar nyertese, közvetlenül a Gioli&Assia, valamint a magyar Peter Makto és Gregory S fellépése előtt.
Az esemény online közvetítésének köszönhetően a világ bármely pontjáról követhető lesz, így a zene szerelmesei bárhonnan csatlakozhatnak a közös élményhez.
További részletek a verseny és az esemény kapcsán az alábbi linken érhetőek el: Miller & Beatport Present Miller Mix.
A konyhában színt, illatot és ízt ad minden ételnek, de a kurkuma ennél jóval többre…
A karácsony nem december 24-én kezdődik. Sokkal előbb. Talán akkor, amikor egy hideg reggelen kinyitod…
Vannak filmek, amik azért születnek, hogy elgondolkodtassanak. Aztán vannak karácsonyi filmek, amik csak azért, hogy…
Kevés kellemetlenebb dolog van annál, mint amikor betegen az ember elveszíti az ízek és illatok…
Felnőtteknek szóló tartalom!A cikk alkoholos italról szól, fogyasztása csak 18 éven felüliek számára ajánlott. Kérjük,…
Sült csirkét ennél Budapesten, ami kívül ropogós, belül omlós? A Blaha Chicken Tenders felfedi, mi…