A Miller és a Beatport együttműködésének köszönhetően Magyarországra is megérkezett a Miller Mix nemzetközi kampánya. Ez a világszerte hat helyszínt érintő kezdeményezés hazánkban egy nagyszabású augusztusi zenei eseménnyel, tehetségkutató pályázattal és videósorozattal ünnepli a márka és az elektronikus zene kapcsolatát.

Idén nyáron a Miller Genuine Draft a Miller Mix kampány keretében összehozza az elektronikus zene nagyágyúit és a jövő tehetségeit. A kampány hat helyszínen – Isztambulban, Budapesten, Fokvárosban, Sydneyben, Tbilisziben és Almatiban – kínál felejthetetlen élményeket a zenekedvelők számára. Budapestre is ellátogat a Gioli&Assia olasz zenei duó, az elektronikus zene egyik legizgalmasabb formációja.

Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint „az idei kezdeményezés ismét testközelbe hozza az ‘It’s Miller Time’ életérzést, az önfeledt szórakozás örömét, és mélyíteni kívánjuk a márka és a zene kapcsolatát. Felhívjuk a figyelmet az elektronikus zene új generációjára, és bemutatkozási lehetőséget biztosítunk a jövő tehetségeinek.”

A Miller Mix a Beatport Grouppal együttműködésben jött létre, amely több mint két évtizede támogatja az elektronikus zenei szcéna feltörekvő és élvonalbeli DJ-it és producereit termékeivel és szolgáltatásaival.

A kampány nem csupán zenei eseménnyel vonja be a közönséget, hanem inspirációt és támogatást is nyújt. A hat országban egy-egy nyílt pályázat keretében küldhetik be a feltörekvő művészek eredeti zeneműveiket. A szakmai zsűri és a közösség szavazatai alapján választják ki a nyerteseket. A hat győztes felléphet a Miller Mix helyi zárórendezvényén, és fejenként több mint 5000 euró értékű juttatáscsomagot kapnak a Beatporttól.

A Miller Mix kezdeményezés része egy dokumentumsorozat is, amely a helyi művészek és a városlakók egyedi történeteit mutatja be, és rávilágít az események mögött álló városok gazdag kultúrájára.

A hazai kampány csúcspontja egy különleges zenei esemény lesz augusztus 31-én a Vajdahunyad Várában. Itt mutatkozhat be a pályázat magyar nyertese, közvetlenül a Gioli&Assia, valamint a magyar Peter Makto és Gregory S fellépése előtt.

Az esemény online közvetítésének köszönhetően a világ bármely pontjáról követhető lesz, így a zene szerelmesei bárhonnan csatlakozhatnak a közös élményhez.

További részletek a verseny és az esemény kapcsán az alábbi linken érhetőek el: Miller & Beatport Present Miller Mix.

Hirdetés: