Categories: Uncategorized

Nespresso és Dolce Gusto kapszulákban jönnek az OMV legjobb kávéi

A Classic Selection és Single Origin Colombia 100% Arabica VIVA szemeskávék augusztustól már kapszulás formában is elérhetők az OMV töltőállomásain. A Nespresso és Dolce Gusto gépekkel is kompatibilis termékek 10, valamint 16 darabos kiszerelésben érkeznek a kínálatba.

A különlegességek változatlanul az OMV VIVA partnerének, az olasz Gimoka csoportnak a kávépörkölő üzemében készülnek. A Nespresso és Dolce Gusto gépekkel kompatibilis kapszulák csomagolása ráadásul kizárólag biológiailag lebomló anyagokat tartalmaz.

Mivel az OMV már a kezdetektől Fairtrade kereskedelemből szerzi be a kávét, a társaság ezzel egy újabb környezettudatos lépést tesz meg.

Az eszpresszó a favorit itthon

A magyarok körében továbbra is megdönthetetlen az eszpresszó népszerűsége – derül ki az OMV közel 2000 fő megkérdezésével készült friss felméréséből. A kávéfogyasztási szokások feltérképezése céljából készített kutatás szerint itthon a fogyasztók csaknem fele (45%) így issza a feketéjét, de nagy rajongói tábora van a hosszú kávénak (19%) és a cappuccinónak (17%) is. A magyarok 44%-a jellemzően két csésze kávét fogyaszt el egy nap, de minden negyedik ember (25%) három, minden tizedik (10%) pedig még ennél is több kávét iszik meg.


A megkérdezettek a kényelmes kávézást részesítik előnyben, a főleg otthon történő feketézés mellett (73%) útközben, például egy töltőállomáson is leginkább a helyben fogyasztást választják (76%). Az úton lévők éppen fele (50%) ragaszkodik a megszokott, kedvenc kávétípusához, de több mint egyharmaduk (37%) szívesen nyit új az ízek felé. Utóbbit jól alátámasztják a nyári kávéfogyasztási szokásokra adott válaszok is:

[tds_info]a legmelegebb hónapokban a töltőállomásra betérők kimagasló arányban, mintegy 17 százalékkal többen választják például a jegeskávét, mint máskor.[/tds_info]

A válaszadók számára a kávé kiválasztásakor a legfontosabb szempont annak minősége (67%), de hangsúlyos szerepet játszik az ízesítés (12%) és a márkanév (12%) is. A minőségért cserébe egy-egy csészénél minden második fogyasztó (50%) alkalmanként, több mint egyharmaduk (38%) pedig akár minden esetben hajlandó a nagyobb anyagi áldozatra. Így a többség 300-500 forintos (63%), egyesek viszont akár az 500 forintnál drágább (20%) kávé megfizetésétől sem riadnak vissza.

Az OMV adatai szerint a fogyasztás minden termékkategóriában kezd visszaállni a veszélyhelyzet előtt megszokott szintekre. A VIVA saját márkás termékek jelentős részét képezik az eladásoknak, ezek értékesítése júniusban mintegy harmadával nőtt a veszélyhelyzet alatti hónapokhoz képest. A fogyasztási szokások ugyanakkor jelentősen változnak, az autópályák mentén fekvő töltőállomások súlya mérséklődött, míg a városi kutaké növekedett.

[sc name=”facebook” ]

Vajling

Recent Posts

Bacon Jam – A nyár legsűrűbb ízbombája, amitől minden étel gourmet lesz

Képzeld el a ropogósra sült szalonnát, az édesre karamellizált hagymát, barnacukrot, balzsamecetet és egy kis…

8 óra ago

Dzsúdló és a McDonald’s összeállt – Itt a zenész ikonikus Mekis menüje

Egy kisfaluból indult, most pedig saját menüt kapott a Mekiben.Dzsúdló – polgári nevén Juhász Marci…

1 hét ago

Kímélő receptek ropogós élménnyel – a zsírszegény sütés titkai

Ki mondta, hogy az egészséges étkezés egyet jelent az ízek feláldozásával? A konyhában rengeteg apró…

2 hét ago

Kymco ZX 50 karbantartási tippek

Ha Ön Kymco ZX 50 robogót használ, előfordulhat, hogy felmerül a kérdés: hogyan kell rendben…

3 hét ago

Nyári diétázás – bukásra programozva?

Van az az érzés, amikor egy nyaralás után úgy érsz haza, hogy „na, most aztán…

3 hét ago

Mennyi alkohol van a borban és mikorra ürül ki a szervezetünkből?

Vajon pontosan mennyi alkohol van egy pohár borban, és ez mit jelent a szervezetünkre nézve,…

4 hét ago