A Classic Selection és Single Origin Colombia 100% Arabica VIVA szemeskávék augusztustól már kapszulás formában is elérhetők az OMV töltőállomásain. A Nespresso és Dolce Gusto gépekkel is kompatibilis termékek 10, valamint 16 darabos kiszerelésben érkeznek a kínálatba.
A különlegességek változatlanul az OMV VIVA partnerének, az olasz Gimoka csoportnak a kávépörkölő üzemében készülnek. A Nespresso és Dolce Gusto gépekkel kompatibilis kapszulák csomagolása ráadásul kizárólag biológiailag lebomló anyagokat tartalmaz.
Mivel az OMV már a kezdetektől Fairtrade kereskedelemből szerzi be a kávét, a társaság ezzel egy újabb környezettudatos lépést tesz meg.
A magyarok körében továbbra is megdönthetetlen az eszpresszó népszerűsége – derül ki az OMV közel 2000 fő megkérdezésével készült friss felméréséből. A kávéfogyasztási szokások feltérképezése céljából készített kutatás szerint itthon a fogyasztók csaknem fele (45%) így issza a feketéjét, de nagy rajongói tábora van a hosszú kávénak (19%) és a cappuccinónak (17%) is. A magyarok 44%-a jellemzően két csésze kávét fogyaszt el egy nap, de minden negyedik ember (25%) három, minden tizedik (10%) pedig még ennél is több kávét iszik meg.
A megkérdezettek a kényelmes kávézást részesítik előnyben, a főleg otthon történő feketézés mellett (73%) útközben, például egy töltőállomáson is leginkább a helyben fogyasztást választják (76%). Az úton lévők éppen fele (50%) ragaszkodik a megszokott, kedvenc kávétípusához, de több mint egyharmaduk (37%) szívesen nyit új az ízek felé. Utóbbit jól alátámasztják a nyári kávéfogyasztási szokásokra adott válaszok is:
[tds_info]a legmelegebb hónapokban a töltőállomásra betérők kimagasló arányban, mintegy 17 százalékkal többen választják például a jegeskávét, mint máskor.[/tds_info]
A válaszadók számára a kávé kiválasztásakor a legfontosabb szempont annak minősége (67%), de hangsúlyos szerepet játszik az ízesítés (12%) és a márkanév (12%) is. A minőségért cserébe egy-egy csészénél minden második fogyasztó (50%) alkalmanként, több mint egyharmaduk (38%) pedig akár minden esetben hajlandó a nagyobb anyagi áldozatra. Így a többség 300-500 forintos (63%), egyesek viszont akár az 500 forintnál drágább (20%) kávé megfizetésétől sem riadnak vissza.
Az OMV adatai szerint a fogyasztás minden termékkategóriában kezd visszaállni a veszélyhelyzet előtt megszokott szintekre. A VIVA saját márkás termékek jelentős részét képezik az eladásoknak, ezek értékesítése júniusban mintegy harmadával nőtt a veszélyhelyzet alatti hónapokhoz képest. A fogyasztási szokások ugyanakkor jelentősen változnak, az autópályák mentén fekvő töltőállomások súlya mérséklődött, míg a városi kutaké növekedett.
[sc name=”facebook” ]
Egy nyári nap, amikor a hőség már elviselhetetlen, egy görögdinnyés smoothie tökéletes választás. Ahogy a…
Egy forró nyári délutánon, amikor a nap perzseli a bőrt és az ember csak egy…
Egyszer volt, hol nem volt, egy kis magyar faluban élt egy fiatal lány, Lili, aki…
Az ALDI Magyarország ebben az évben még több értékesítési lehetőséget biztosít a magyar termelőknek. A…
Ez a sajtos ropogós recept mindig nagy sikert arat a baráti összejöveteleinken. Egy alkalommal, amikor…
Ez a zöldséges quiche recept mindig nagy sikert arat, amikor a családot szeretném elkápráztatni egy…