Categories: Uncategorized

Nespresso és Dolce Gusto kapszulákban jönnek az OMV legjobb kávéi

A Classic Selection és Single Origin Colombia 100% Arabica VIVA szemeskávék augusztustól már kapszulás formában is elérhetők az OMV töltőállomásain. A Nespresso és Dolce Gusto gépekkel is kompatibilis termékek 10, valamint 16 darabos kiszerelésben érkeznek a kínálatba.

A különlegességek változatlanul az OMV VIVA partnerének, az olasz Gimoka csoportnak a kávépörkölő üzemében készülnek. A Nespresso és Dolce Gusto gépekkel kompatibilis kapszulák csomagolása ráadásul kizárólag biológiailag lebomló anyagokat tartalmaz.

Mivel az OMV már a kezdetektől Fairtrade kereskedelemből szerzi be a kávét, a társaság ezzel egy újabb környezettudatos lépést tesz meg.

Az eszpresszó a favorit itthon

A magyarok körében továbbra is megdönthetetlen az eszpresszó népszerűsége – derül ki az OMV közel 2000 fő megkérdezésével készült friss felméréséből. A kávéfogyasztási szokások feltérképezése céljából készített kutatás szerint itthon a fogyasztók csaknem fele (45%) így issza a feketéjét, de nagy rajongói tábora van a hosszú kávénak (19%) és a cappuccinónak (17%) is. A magyarok 44%-a jellemzően két csésze kávét fogyaszt el egy nap, de minden negyedik ember (25%) három, minden tizedik (10%) pedig még ennél is több kávét iszik meg.


A megkérdezettek a kényelmes kávézást részesítik előnyben, a főleg otthon történő feketézés mellett (73%) útközben, például egy töltőállomáson is leginkább a helyben fogyasztást választják (76%). Az úton lévők éppen fele (50%) ragaszkodik a megszokott, kedvenc kávétípusához, de több mint egyharmaduk (37%) szívesen nyit új az ízek felé. Utóbbit jól alátámasztják a nyári kávéfogyasztási szokásokra adott válaszok is:

[tds_info]a legmelegebb hónapokban a töltőállomásra betérők kimagasló arányban, mintegy 17 százalékkal többen választják például a jegeskávét, mint máskor.[/tds_info]

A válaszadók számára a kávé kiválasztásakor a legfontosabb szempont annak minősége (67%), de hangsúlyos szerepet játszik az ízesítés (12%) és a márkanév (12%) is. A minőségért cserébe egy-egy csészénél minden második fogyasztó (50%) alkalmanként, több mint egyharmaduk (38%) pedig akár minden esetben hajlandó a nagyobb anyagi áldozatra. Így a többség 300-500 forintos (63%), egyesek viszont akár az 500 forintnál drágább (20%) kávé megfizetésétől sem riadnak vissza.

Az OMV adatai szerint a fogyasztás minden termékkategóriában kezd visszaállni a veszélyhelyzet előtt megszokott szintekre. A VIVA saját márkás termékek jelentős részét képezik az eladásoknak, ezek értékesítése júniusban mintegy harmadával nőtt a veszélyhelyzet alatti hónapokhoz képest. A fogyasztási szokások ugyanakkor jelentősen változnak, az autópályák mentén fekvő töltőállomások súlya mérséklődött, míg a városi kutaké növekedett.

[sc name=”facebook” ]

Vajling

Recent Posts

Fat Mama brunch – amikor a reggeli és az ebéd összeér egy falatnyi rock’n’rollban

Nem csak reggeli. Nem csak ebéd. Ez brunch a Fat Mamában. A brunch Budapesten már…

1 nap ago

A legfinomabb BBQ csirkemell pác – gyors, házi recept grillezéshez vagy serpenyőhöz

Ha te is unod már a só-bors-olaj szentháromságát, és szeretnéd, hogy a csirkemell végre ne…

5 nap ago

Roppanós édesburgonya falatok. A tökéletes sós nasi egy őszi estéhez

Szereted a ropogós dolgokat? És az édesburgonyát? Na akkor most figyelj. Ezek a sütőben sült…

5 nap ago

Üveg előtetők: tervezési tippek, terhelés, beszerelés

Az üveg előtetők nemcsak elegáns és modern megjelenést biztosítanak egy épület homlokzatának, hanem praktikus védelmet…

5 nap ago

Fenntarthatóság az acélban – tapasztalatok a környezetbarát építési megoldásokban

A modern építőipar egyik legnagyobb kihívása a fenntarthatóság. Egyre több beruházó és tervező keresi azokat…

5 nap ago

Húsgolyók, amik után bárki feleségül kérne

Vannak ételek, amiknél az első falat után már nem kérdés, hogy „maradj még”. Ezek a…

6 nap ago