A benzinkutakon kapható legújabb Vadas marha és Vega csicseri fasírt gourmet szendvicseket Palágyi Eszter, a Matild Palace Hotel Executive Chefje az ismert műsorvezető és vlogger, Dobó Ági ízlésvilága szerint állította össze.
Friss és prémium alapanyagokra épül az OMV új Gourmet Selection kollekciója, amely november elején újult meg, két-két új szendviccsel és salátával.
A Vadas marha szendvicsnél szezámmaggal megszórt sárgarépás háromszögbe kerül az ínyenc marhahús pastrami, amit reszelt répa, vadas szósz, madársaláta és csemegeuborka egészít ki. A vegetáriánus ételek rajongóinak pedig tökéletes választás a Vega csicseri fasírt szendvics teljes kiőrlésű ciabattával, csicseriborsó fasírttal, házi snidlinges burgonyasalátával, milánói szósszal és ruccola salátával. A két gourmet szendvics mellett új salátákkal is bővült a kínálat: a sült bacont, fűszeres pulykacombot és petrezselymes gombás tölteléket is tartalmazó „Töltött” pulyka salátával, valamint a Lecsós paradicsomsalátával.
[tds_info]A legújabb Gourmet Selection szendvicsekért és salátákért már az otthonunkat sem kell elhagynunk, ugyanis a Netpincér novembertől országszerte 90 OMV töltőállomásról házhoz szállítja a kínálatot.[/tds_info]
A friss Gourmet Selection és a VIVA sajátmárkás termékek mellett a Spar Express portfóliójából is válogathatunk.
„Novemberben készítettünk egy országos kutatást közel ezer fővel, amelyből kiderült, hogy a fogyasztók igénylik a prémium és friss alapanyagokból készült, változatos szendvicseket – sőt, ez az egyik legfontosabb tényező a kiválasztásakor. Az OMV szezonálisan megújuló Gourmet Selection kínálata is erre reflektál – ráadásul a vegetáriánus és gluténmentesen étkezők is megtalálhatják a nekik megfelelő opciókat. Az ételek minden esetben a HACCP rendszer szigorú előírásai szerint készülnek, az alapanyagok beszerzésétől kezdve egészen a tálalásig. Ennek köszönhetően biztonságos, kiváló minőségű termékeket kínálunk, amelyeket már akár anélkül is megkóstolhatnak a fogyasztók, hogy kimozdulnának az otthonukból” – hangsúlyozta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
A kutatásból1 továbbá az is kiderült, hogy a szendvicsek igen fontos részei az emberek étrendjének: az eredmények alapján a válaszadók 83 százaléka hetente minimum kétszer fogyaszt szendvicset, de a kitöltők fele akár naponta is eszik ilyen ételeket. Leggyakrabban reggeliként választják (68%), de a megkérdezettek harmada tízóraiként és vacsoraként is szívesen fogyasztja. Amennyiben nem otthon rakják össze maguknak, akkor jellemzően benzinkutakon szerzik be (30%). Vásárlás alkalmával a fogyasztók számára az ár (58%) és a prémium, minőségi alapanyagok a legfontosabbak (50%).
[sc name=”facebook” ]