A British Airways légitársaság Tom Kerridge Michelin-csillagos séf főztjével igyekszik elvarázsolni utasait.
A világ szinte összes nagy légitársasága szenved a koronavírus okozta gazdasági hatásoktól – így a British Airways is -, hiszen miután a járvány következtében drámain lecsökkent az utasok száma, a légivállalatok minden korábbinál nagyobb válsággal néznek szembe.
Bár a British Airways is óriási visszaesést szenvedett el, úgy döntött, hogy egy Michelin-csillagos séf főztjével emeli a színvonalat járataikon. A Speedbird Café névre keresztelt szolgáltatás a megszokott húsos szendvicseket klasszikus brit fogásokkal egészítette ki, például steak ale pitével és egy korsó sörrel és karfiolos tortillával.
Akik nem akarnak élni az új menüvel, azokat sem hagyja hoppon a légitársaság, ugyanis egy palack víz kíséretében délelőtt egy energiaszeletet, délután pedig egy zacskó chipset ad az utasoknak. Mivel a menüket kizárólag előrendeléssel lehet megrendelni, így tényleg mindenki az általa választott fogást kapja, elkerülve, hogy a legnépszerűbb ételek elfogyjanak.
Ezzel a lépéssel egyébként nem csak az utasok elégedettsége garantálható, de a környezetnek is jobbat tesznek, hiszen az előre bekészítéssel a fedélzeti hulladék és -maradékok mennyisége is jelentősen csökkenthető. Az új menü január 20-ától lesz elérhető a légitársaság rövidtávú járatainak turista osztályán.
[sc name=”facebook” ]