Áprilisban egy új, lime-menta ízesítésű, 0,0%-os alkoholtartalmú termékkel lepi meg a női fogyasztókat is a Dreher 24. Az ízesített és nem ízesített alkoholmentes sörök évről évre egyre népszerűbbek a hazai fogyasztók, így a hölgyek körében is, akik az új termékek iránt is nagy érdeklődést mutatnak. A harmonikusan édes és közben enyhén keserű, savanykás ízű Dreher 24 Lime-menta izgalmas és frissítő alternatíva a nők számára is.
Az új, egységes csomagolásban debütáló Dreher 24 legújabb variánsa lime és menta illatokkal teszi még vonzóbbá a női közönség számára. “Idén is szerettünk volna egy izgalmas újdonsággal bővíteni az ízesített Dreher 24 portfóliót, így született meg az új Dreher 24 Lime-menta, ami tökéletes kombinációja a lime citrusos és a menta hűsítően frissítő ízének” – mondta Juhász Regina, a Dreher 24 márkamenedzsere. Az ízesített alkoholmentes sörök forgalma tavaly 9,5%-kal nőtt, ez összesen 312 ezer hektolitert jelentett a magyar piacon. A kategória így már a sörpiac teljes belföldi értékesítésének mintegy 5%-át teszi ki.*
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 14 éve futó “Ésszel iszom” programjával támogat. A felelős alkoholfogyasztás elvét párbeszéd kezdeményezésével, változatos offline és online eszközökkel támogatják, miközben változatos alkoholmentes sör alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak, így a női közönségnek is. Emellett a vállalat elkötelezte magát, hogy 2030-ra a termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.
*források: Magyar Sörgyártók Szövetsége, 2022-es éves jelentés