hösser, heineken Pet palack

A nagyüzemi sörgyárak közül elsőként, a fenntarthatóság jegyében vonta ki a PET palackos termékeket a portfóliójából a Heineken Hungária. Környezettudatos vállalatként az idei évtől a portfólióban kizárólag üveges, hordós, és végtelenszer újrahasznosítható alumínium dobozos termékeket gyárt és forgalmaz.

Jelentős vállalással és a fenntarthatóság irányába tett nagy lépéssel újítja meg egyik vezető prémium márkáját a Heineken Hungária. Ez eddig PET palacban árult italok egyébként – mert ezen biztosan elgondolkodtak páran a hír elolvasása közben, a Gösser, valamint a Gösser Natur Zitrone radlerek voltak, amelyek most az idei évtől elhagyják a PET palackos kiszerelést, mely évi közel 200 tonna műanyagtól mentesíti a környezetet.

[tds_info]A csomagolás típusán kívül a dizájn és a márka is megújul, valamint a kínálat is változik a Gösser portfólióban.[/tds_info]

A radler kategóriát 2009-ben Magyarországon meghonosító Gösser Natur Zitrone 2% Citrom termék, illetve alkoholmentes testvérei voltak, amelyek az idei szezontól a Gösser ernyője alatt, azaz Gösser néven kerülnek a polcokra. A jól ismert Citrom és Mangó-citrom ízek mellett bemutatkozik az Áfonya-citrom íz is, mely ötvözi a citrom frissességét és az bogyós áfonya üdítő fanyarságát. A minőségi követelményeket mindig szem előtt tartva az ízekhez kizárólag természetes alapanyagokat használ fel a gyártó.

[sc name=”facebook” ]

author avatar
Vajling
Hirdetés: