A Szentkirályi Magyarország online hirdetésein keresztül buzdítja az embereket arra, hogy ételrendeléssel támogassák az egyre nehezebb helyzetbe lévő éttermeket, büféket és kifőzdéket.
A koronavírus-járvány akkora csapást mért a vendéglátósokra, amelyre a közelmúltban nem volt példa, a különösen nehéz helyzetbe került éttermek egy része házhozszállítással igyekszik túlélni a kialakult helyzetet. A Szentkirályi Magyarország január közepétől egy médiakampány keretén belül nyújt segítséget partnereinek, amelyben részletesen bemutatja az éttermeket, miközben az ételrendelést is népszerűsíti. Utóbbira most mindennél jobban szükség van, hiszen csakis ilyen formában képesek fennmaradni kedvenc vendéglátóhelyeink.
„A járvány kitörése óta azon dolgozunk, hogy a rendelkezésünkre álló eszközökkel támogassuk azokat, akiknek a leginkább szükségük van a segítségre. Tavaly március óta rendszeresen adományozunk ásványvizet kórházaknak – köztük elsődlegesen járványkórházaknak -, mentőszolgálatoknak, idősotthonoknak és önkormányzati intézményeknek. A most induló kampányunkkal HoReCa partnereink fennmaradását biztosító ételrendelésre buzdítunk mindenkit, hogy a járvány végével újra kinyithassanak, és azt tehessék, amiben a legjobbak: felejthetetlen élményeket kínáljanak a vendégeiknek” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország elnöke és tulajdonosa.
A négy hetes online kezdeményezésben budapesti és vidéki vendéglátóhelyek is részt vesznek, melyek most online hirdetések formájában jutnak el a vásárlókhoz a közösségi oldalakon keresztül: ezekre kattintva a Szentkirályi összefogásra invitáló oldalára juthatunk, ahol a kezdeményezésben részt vevő éttermek rendelési listái között böngészhetünk.
[sc name=”facebook” ]