Megérkezett Magyarországra a dán Paboco startup és a Coca-Cola által közösen fejlesztett papírpalackok prototípusa – eljött a tesztelés fázisa, amelyben – korlátozott számban – elsőként a magyar fogyasztók vehetnek részt.
A Coca-Cola 2019 óta dolgozik együtt a Paper Bottle Company (Paboco) dán startuppal egy 100%-ban újrahasznosítható papírpalackon, most pedig egy újabb mérföldkőhöz ért a két vállalat: a jelenlegi prototípus papír borításból, újrahasznosítható műanyag bélésből és kupakból áll. A fejlesztés ezen fázisába lépő teszteléssel éppen az a cél, hogy megtapasztalják, hogyan teljesít a papírcsomagolás, és miként reagálnak rá a fogyasztók. A Paboco és a Coca -Cola végső célja a teljesen bioalapú és 100%-ban papírként újrahasznosítható papírpalackok létrehozása. A cél eléréséhez kérik most a magyar fogyasztók segítségét.
Az AdeZ növényi alapú ital fogyasztóira kifejezetten jellemző, hogy nagy figyelmet fordítanak a fenntarthatóságra, és érdeklődnek a fenntarthatóság érdekében történő innovációk iránt. „A fogyasztói magatartást szem előtt tartva az AdeZ márka jó választás arra, hogy a Coca-Cola piaci környezetben próbálja ki az új papírpalack prototípusát és annak fogadtatását” – mondta Kerekes Péter, a The Coca-Cola Company magyarországi ügyvezető igazgatója. [tds_note]A holnap induló fogyasztói tesztelési fázisban, aki a kifli.hu online szupermarketben AdeZ italt rendel, kap mellé ajándékba egy 250 ml-es papírpalack csomagolású változatot is.[/tds_note]
A fogyasztóknak lehetőségük nyílik elmondani a véleményüket/tapasztalataikat egy kérdőív kitöltésével. A két hétig tartó tesztidőszak alatt a vállalat az üres palackokat visszagyűjti, annak érdekében, hogy a laboratóriumban megvizsgálhassák, hogy hogyan reagált az anyag a szállításra és a használatra, valamint így az újrahasznosítás is garantált.
[sc name=”facebook” ]